11 września 2014

Yankee Candle - Pink Sands

Pink Sands jest dla mnie zapachem szczególnym - pierwszym zapachem od Yankee Candle, który poznałam w wosku i zarazem pierwszym, który trzy miesiące później kupiłam w świecy. Mam do niego ogromny sentyment, wszak dzięki udanemu pierwszemu zakupowi dziś poznałam już ponad 70 zapachów od Yankee i powoli wgryzam się też w temat Kringle Candle. Okazało się, że właśnie takiej domowej aromaterapii mi brakowało, by łatwiej przetrwać zimę, z jej niskimi temperaturami i krótkimi dniami.



Nie mam w tej chwili wosków w tym zapachu, natomiast na mojej półce wciąż stoi na wpół pełny średni słój. Wczoraj zapaliłam go po raz pierwszy od kilku miesięcy i na nowo się zachwyciłam tym zapachem, którego nut nie potrafię jednak wyodrębnić. Jedni czują w nim kwiaty, inni melona. Ja czuję wyważoną kompozycję słodyczy i świeżości, niczym w damskich perfumach. Nie czuję w Pink Sands nic spożywczego, wręcz przeciwnie - zapach pasuje też mojemu chłopakowi, który czasem narzeka mi na moje kremowo-ciasteczkowe zapachy, że powodują u niego burczenie w brzuchu ;-)






Wspomogłam palenie się słoja dwoma wetkniętymi przy knocie zapałkami, gdyż moja świeca bywa nieco kapryśna i w chłodniejszym pokoju czasem nie chce sama dopalić się do ścianek. Średnia Pink Sands jest jedną z najmocniejszych świec, jakie mam. Po około 3 godzinach palenia postanowiłam ją zgasić, gdyż zapach szczelnie wypełnił już całe mieszkanie. Nie wiem, czy po wypaleniu świecy kupię ją ponownie, ale z całą pewnością zawsze będę mieć w zapasach przynajmniej jeden wosk, by przywołać tę ciepłą, elegancką atmosferę różowych piasków.

2 komentarze:

  1. Pink Sands to również mój pierwszy zapach od Yankee. Mam do niego ogromny sentyment, ale poza tym uważam, że jest po prostu piękny! Idealny na każdą okazję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mam świecę od roku i dalej mi się Pink Sands nie znudził :) Na szczęście mam spory zbiorek wosków i świec i nie grozi mi "przejedzenie" żadnym zapachem.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...